Fyzio 60-90 min.

Fyzio

Individuální fyzioterapie

Tato služba obsahuje krátký kineziologický rozbor a anamnézu zaměřenou na Váš konkrétní problém. K vyšetření mohou být využity i přístroje a pomůcky. Následně probíhá individuální fyzioterapie obsahující jednotlivé metody a přístupy vhodné ke konkrétní diagnóze. Jedná se o techniky měkkých tkání, mobilizace, protahovací a uvolňovací cviky, posilovací cviky, nebo další postupy vycházející z různých fyzioterapeutických konceptů a metod. V některých případech lze využít i Theragun (masážní pistole), baňky, nebo cvičební pomůcky, které napomáhají k dostatečném ovlivnění Vašich obtíží. Na závěr terapie lze aplikovat kineziologické tejpy a nechybí edukace cviků pro domácí cvičení a režimová opatření. Čistý čas samotné fyzioterapie je přibližně 50-55 minut. Cena: 850,-

U služby fyzio 90 min. je čistý čas fyzioterapie přibližně 80-85 minut. Cena 1100,-

Cena

Fyzio 60-90 min.

1 x 60 minut
850 Kč
1 x 90 minut
1100 Kč

Individuální fyzioterapie, která se hodí pro všechny, kteří mají chronické či akutní problémy s pohybovým aparátem. Níže stručný obsah celé terapie.*

* Výše popsané části terapie jsou využívány dle potřeb pacienta.

Kdy je správný čas navštívit fyzioterapeuta?

Trápí Vás akutní nebo chronické bolesti páteře, hlavy, svalů či kloubů

Omezují-li Vás nebo Vaše děti růstové či vývojové vady v podobě skolióz, vadného držení těla, nestabilita velkých nosných kloubů a podobně

Bolesti způsobené sedavým zaměstnáním, jednostranným zatížením při práci či sportu a dalších aktivitách

Nedaří-li se Vám otěhotnět, máte bolestivou menstruaci nebo Vás omezují bolesti v oblasti pánve

Prodělali jste onemocnění nebo úraz, který zanechal následky na funkci Vašeho těla (periferní nervy, mozek, mícha)

Přetížené svaly, ruptury, distorze a jiné obtíže

Testimonial

Top Clients Reviews

Jsme tu pro vás

Pro jakékoli bližší informace a dotazy nás můžete kontaktovat prostřednictvím telefonního čísla, e-mailu či sociálních sítí.

TUTA fyzioterapie s.r.o.